03 maja 2005


Zabielone mokradla w Kampinosie

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

chyba kiedyś będę musiał zawitać w te rejony żeby podziwiać takie wspaniałe krajobrazy.

11:56 PM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

polecam, bo nie ma w tych zdjeciach cienia fotomontazu

12:16 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Ja podczas ostatniej wycieczki rowerowej pojechałem poza moje betonowe miasto i odkryłem miejsce, w którym zamiast dzoniących telefonów słychać szum drzew i przebiegających płochliwych leśnych zwierząt, a bilbordy reklamowe zastąpione zostały przez panoramę gór. Po ostatnim weekndzie wiem, że wcale nie trzeba przemierzać setek kilometrów, żeby stać się odkrywcą swojego mikro świata:)
Pozdrawiam gorąco:)

11:16 PM  
Anonymous Anonimowy said...

nawet nie smiem twierdzić że któreś z tych zdjęć to fotomontaż... jesli są to zdjęcia wykonane przez Ciebie [pozwolę sobie na ominięcie oficjalnych tytułów] to jestem pełen podziwu dla Twojego talentu fotograficznego.

1:10 PM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

To aparat odwalil 3/4 pracy.Ja tylko znalazlem miejsce

2:50 PM  

Prześlij komentarz

<< Home