07 czerwca 2005


Krzywe zwierciadlo

18 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Zdjęcie bardzo piękne. Aż z trudem odkrywam, że to drzewa odbite w wodzie. Chyba. Mhmm.. i to połącznie chmurnego błękitu z jakimiś takimi mocno-czerwonymi plamkami. Ładne.

12:04 AM  
Anonymous Anonimowy said...

drzewa odbite w wodzie?..hm... na pierwszy rzut oka wyglądało mi to na jakiś krzak nocą... ale teraz już sam nie wiem...

4:08 PM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

...punkt dla pani Mewy

4:30 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no..brawo Mewo :)

10:08 AM  
Anonymous Anonimowy said...

....dziękuję, choć akurat dziś nikomu nie jest do śmiechu,choć głęboko wierzę, że będzie "ok"

6:03 PM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

rzadko kiedy bywa nam do smiechu,pani Mewo,trzymam kciuki za lepszy czas...

10:02 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Tu dziś nie o mnie chodzi...Trzymam kciuki za M.

10:41 PM  
Anonymous Anonimowy said...

hm..chyba nie jestem w temacie... czemu ma służyć trzymanie kciuków za M.? ...

7:06 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ciągle pada. Pozdrawiam jako ta wierna czyli wierząca w ... przyszłość naszego kraju! Nowy blok w centrum miasta (rzekomo)wysokiej kultury,na jednym końcu agencja finansowa, która powiedziała stanowcze "bye" swoim klientom i ich wpłatom, na drugim końcu ogłoszenie: "Złodzieju (piwniczny) oddaj chociaż książki i albumy. Po co ci to?" Kilkanaście metrów dalej mały, zadbany budynek. Na dole restauracja z szyldem "Tu jadamy jak u mamy" na górze inny szyld "Kompleksowe usługi pogrzebowe". Autentyczne! Python by się nie powstydził. P.S. Kciuki trzymamy za ludzi bliskich nam sercem, duchem i GŁOSEM.

7:52 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Nie tylko Ty,droga Mewo trzymasz kciuki za M.,bo ja o niczym innym wczoraj nie myślałem,tylko o tym.Pozdrawiam oczywiście wszystkich i autora.....Musi się udać

11:36 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Wiem... I też pozdrawiam.

12:14 AM  
Anonymous Anonimowy said...

..dlaczego ludzi arcy dobrych, spotyka w życiu takie coś.. dlaczego ;(

Mewo, Przemeqq.. ja, tak jak i Wy 3mam kciuki za M.
Czwartkową wiadomość przeżyłam bardzo mocno. Ale myślmy pozytywnie. Musi być dobrze!!
Pozdrawiam ciepło Wszystkich.

12:23 AM  
Anonymous Anonimowy said...

czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi?? ....bo ja już nie wiem kompletnie....

1:29 PM  
Anonymous Anonimowy said...

cofam poprzedni wpis...wystarczyło poodwiedzać inne strony...nie słuchałem radia ostatnimi czasy więc byłem "trochę do tyłu"......
no ja też przyłączam się do trzymania kciuków i pozytywnych myśli...

1:32 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Może się mylę, może wcześniej byłam mało spostrzegawcza, ale na tym zdjęciu widzę teraz takie świetliste promyczki po lewej stronie, a może to wina mojego komputera :)Wszystko możliwe, ale promyczki jeszcze bardziej zmylające przciwnika;)

2:02 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Zeby ten GŁOS mógł dalej "głosić",nam i sobie,popołudniową porą

11:28 PM  
Anonymous Anonimowy said...

I będzie.Co do tego nie mam żadnych wątpliwości :)

11:32 PM  
Anonymous Anonimowy said...

(:

11:50 PM  

Prześlij komentarz

<< Home