02 stycznia 2007



Dobrych perspektyw przez cały rok życzę Czytelnikom... Autor

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Hej!
Wspaniałych widoków życzę :-).
Na przykład - na przyszłość :-)

12:32 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Się nie spodziewałem że będę pierwszym, który odpowie, to sobie poużywam jeszcze zawodowo: spełnienia nadziei związanych z tym, czym się teraz zająłeś :-). Zwłaszcza - Twoich nadziei.

12:34 PM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

Dziekuje Piotrze. Cudnego roku (rocku tez:)) pozdrawiam.ja

3:35 PM  
Anonymous Anonimowy said...

z nowym rokiem, bez względu na to jak trudne by się to wydawało, trzeba zaczynać z nowym zapałem.
Czego i sobie i wam życzę.

ps. tak się zastanawiam zastanawiam... to "sv" ... i chyba się dopiero domyśliłam :)

11:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Mówią, że lepiej późno niż wcale, droga Plejado :-)). Ale - tak między nami mówiąc (albo lepiej: Bogiem, a prawdą) - sądząc po tym, co się dzieje wokół abp W. to wcale w to nie wierzą ;-))

Jarku, obserwowałem tylko czasami. Sam wiesz, że w pracy nie da się inaczej. Ale oby tak dalej :-)). Kciuki trzymam :-).

A o rocka się nie martw, taki jeden Neil Young zaśpiewał kiedyś proroczo "hey, hey, my, my / rock'n'roll will never die" i tego się trzymajmy bez względu na... yyy... inne okoliczności ;-).

7:14 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Kiedy patrzę na to zdjęcie to raczej kojarzę je z bujaniem w chmurach niż z perspektywami. W zwiazku z tym ja kaloejny rok pobujam w obłokach a Tobie życzę udanych dni. Pozdrawiam.

8:23 PM  

Prześlij komentarz

<< Home