01 lutego 2007



Widza Państwo to samo, co ja? To dobrze...

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Że tak zmienię temat, troszkę... Pan Redaktor jakiś ostatnio milczący... na wpisy nie odpowiada, jak dawniej... zdjęcia tylko zamieszcza ;-)

10:13 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Pan Redaktor ostatnio zapracowany jest widać. Ale jak sadzę po odbiorze:
http://www.tvn24.pl/1,219,8,26430282,73124078,2119692,0,forum.html

to włożona praca się opłaciła. Trzymamy kciuki...

ILO

10:04 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Może autor zamieści na wikipedi jakies info o sobie :)

7:11 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Widzimy to samo... a fotka pochodzi zapewne z ... aparatu?? ;-) Poranek w TVN24 na piątkę! Tak trzymać!

10:09 AM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

Drogi PSv: na wpisy odpowiadam kiedy tylko mam cos sensowenego do powiedzenia. a z tym u mnie strasznie ciezko. Poza tym - ucza mnie - ze obraz wiecej mowi czasem niz slowo. Dziekuje, ze Panstwo tu zagladaja i zostawiaja dobre slowo. Widze po komentarzach, ze wyniki ogladalnosci TVN24 moga podskoczyc o 3-4 osoby. Dziekuje. Autor

11:55 AM  
Anonymous Anonimowy said...

"... uczą mnie, że obraz mówi więcej niż słowo". No, to już wiesz, Jarku, dlaczego ta Twoja stara praca taka przegadana była/jest (niepotrzebne skreślić) raczej mało ;-). Obraz to potęga ;-)). Uprzedzając możliwy rozwój dyskusji: od wszechpotężnego słowa "obraz" pochodzi nie mniej ważne słowo "wyobraźnia" ;-))
Pozdrawiam i zazdroszczę zdjęć. Znaczy - i ujęć i pleneru :-).

10:31 PM  
Blogger Jarosław Kuźniar said...

Piotr - to ja dziekuje za pamiec. Plener jest w Twoim klimacie. Moze ciut za zimno ale bylbys tam szczesliwym gosciem. Nie daj sie zwinac pogromcom slowa:)

9:28 AM  

Prześlij komentarz

<< Home